7

Jedlíci či labužníci aneb význam slova gurmán v Lanškrouně díl 19.

No abych pravdu řekl, s Gurmány to za poslední období zase trošku pokročilo. Když pominu drobnosti(viz insolvenční rejstřík) a to, že se p. Musil dohodl na něčem s městem (já blbec zase skočil na věty: "Romane, počkej s článkem, ať nepoškodíš zájmy města - po neděli ti pošlu co jsme se domluvili), tak se přece jen něco pohnulo.

Zajisté si pamatujete na předběžné opatření.

Jedním z podkladů, na základě kterého je následující dokument jejich tehdejšího právníka Judr. Macka.





Taky Vám připadá ten dopis poněkud nesrozumitelný? Chvilku mi trvalo (asi po pátém přečtení) jsem si uvědomil, co z tohoto dopisu plyne. 

Vcelku pozitiva:

  • z pasáže, začínající "V případě Vašeho souhlasu ..." je jasné, že současným nájemcem nebytových protor je Minář a Musil - i když u p. Musila si tím nejsem jistý, protože mi jaksi taxi k jeho případné neúčasti na nájmu chybí příslušné dokumenty (ukončení smlouvy či jiný příslušný dokument).
  • protože je znám nájemce, není složité zahájit vymáhání dlužného nájemného po skutečném pronajímateli - p. Minářovi
  • zároveň vyvstává zajímavá otázka, jestli v minulosti nájem přicházel z účtů p. Mináře a nebo GURMAN eseróčka. To je totiž důležité z hlediska pohledávek města za touto společností i za Minářem. Pokud přicházely neidentifikovatelné platby (špatný variabilní symbol - nebo žádný) a byly proúčtovány na pohledávky města dle vlastníka odchozího účtu, pak by to znamenalo, že možné platby gurmánského eseróčka za nájem radnice mohly být zaúčtovány na pohledávky za touto společností a ne nájmovou pohledávku. Tím pádem by současný nájemce dlužil za nájem i za minulá období a to mnohem víc. Ale to je hypotéza - neznám historii úhrad a nechce  se mi tím zabývat.
  • Podpis p. Kolomého? Nejsem si jistý, zda v té době (1997) umožňoval zákon starostovi schválit takovýto návrh bez souhlasu rady města či zastupitelstva. Osobně si myslím že ne. Důležité je však to, že tímto podpisem se neměnily strany  nájemního vztahu a tím pádem je jasné, kdo je v současnosti nájemcem.

Dobrou noc


Roman Krajči

PS:

1) Vždycky mne pobaví jména advokátů, která se se podílela a podílí na celé kauze gurmánů. Vždycky si totiž při čtení jejich jmen vzpomenu na jeden vtip
 

Přichází klient k advokátovi a dlouze, obšírně a hlavně nejasně mu začíná vysvětlovat, o co mu jde. Konečně dojde i zkušenému advokátovi trpělivost a přeruší ho se slovy: „Člověče, řekněte mi to krátce a jasně, na mně je pak, abych to zamotal sám!"

2) Včera bylo zastupitelstvo - byla prča. A ještě bude, protože se zase schvalovaly smlouvy.


Více článků k tématu aneb Kam dál?


Bulvár pro pocestné

Bejt v obraze

12 X 2010

je potřeba stále, a hlavně před volbama. Nezdá se diskutujícím, že tu stále dokola padá jedno jméno a to hlavně tak, aby jako nebyl ten člověk v ničem namočený? Je velmi dobře informován a tak se zdá, že si tu diskutuje sám se sebou. Pan Švarc je liška mazaná a jde mu o koryto. Není takhle náhodou vedoucí, nemá dispozice k rozhodování a další, a hlavně má plat vedoucího a taky odpovědnost. To je potřeba si uvědomit. Přestat plácat a konečně odpovědné hnát k odpovědnosti. On řídil celou akci, všichni ho viděli u radnice, jak chaoticky řídí vyvážení cizího majetku, včetně rozvařeného jídla. A teď já nic, já muzikant.

Roman Krajči

21 IX 2010

Kluci a holky. Abych Vám ty debaty o ničem neutnul :-))). Ne. Vážně byl bych skutečně velice rád, kdyby se osobní záležitosti (love, sex, ...) tady neřešily. Prachy a související věci to jo, to jsem pro. Ale soukromí ne.

Soused

21 IX 2010

Teda tady to jede... Tady už chybí v debatě jen kolotoče a střelnice.

Pologramote,

21 IX 2010

neztrapňuj se,Kolomý se píše s velkým K,dodělej si 9.třídu základní školy a pak teprve lez na veřejnost.Nevím,za koho mluvíš,ale soudím že Stranů blbců a jseš minimálně za místopředsedu.Jestli chceš pomoci Romanovi,tak raději nelez ke klávesnici.

žvanilovi anonymnímu

21 IX 2010

To co tady žvaníš za hovadiny o kolomém si určitě vykládal i před čtyřma rokama odésákům. Že? A oni tě neposlechli a vyhráli volby. Že raději neradíš jinem, ať si nedávají třeba kované svazačky nebo zloděje na kandidátku.
A dotaz - na které kandidátce seš ty debile. U Vás ti asi zakázali mluvit tak meleš ty svoje žvásty tady. Divím se, že tě ještě Krajči nehodil na černou listinu a nezakázal přístup pro ty tvoje kecy. Já bych to už dávno udělal.

k Romane, dne 21 IX 2010

21 IX 2010

Nejvíc asi ublížil Tobě. Zdá se že Ti opravdu šlápl na "kuří oko". Bylo to ale asi málo, když si dokola vymýšlíš pořad stejné pitomosti. Řekl bych že chceš opravdu Romanovi poradit......
:-(

Romane,

21 IX 2010

to s tím Kolomým jste si způsobili sami,když ho dáte na kandidátku a k tomu nahoru.Nemysli si,že mají všichni krátkou paměť a zapomenou na ty jeho přihlouplý rozhodnutí,jeho neomalené chování,tu jeho nadutost a zlobu,když mu nevyšly ty jeho podvůdky.A ta jeho milostná aférka byl důkaz jeho neschopnosti pochopit,že svět neodpouští.A ta přes hubu byla odměna za všechny ,kterým ublížil ve funkci starosty.A nebylo jich málo,to si piš!!!!!!!!!!!!aTohle nepovažuj za bulvár,to vysvědčení Kolomému i vám,kteří nechcete pochopit realitu.

k občanovi

21 IX 2010

Proč se na to ptáš, když jsi to včera sám viděl a ještě na to upozorňoval.
:-)

pravidelný čtenář mujlanskroun.cz

21 IX 2010

pro Romana: nemám co dodat, snad jen :-)

občan

21 IX 2010

Dobrý den pan Krajči, mohu se zeptat kolik obyčejných občanů (ne zástupců politických stran či občanských sdružení) bylo na včerejší akci spolupořádáné můj lanškroun či lanškrounsko? Děkuji za Vaši odpověď.

Roman Krajči - odpověď pravidelnému čtenáři

20 IX 2010

V něčem se shodneme - taky se mi nelíbí, že na zastupitelstvo chodí málo občanů - zastupitelé společně s úředníky je počtem většinou "utlučou čepicemi". Ale to je demokracie - zastupitelstvo není pro občana povinná stranická schůze.

V čem se neshodneme - soukromý život starostů ani místostarostů, zastupitelů či úředníků mne nezajímá - pokud ovšem nemá dopad na město.

Skutečně nevidím ŽÁDNOU souvislost mezi privátním drbem a podepsanou smlouvou. Je to totiž stejný nesmysl, jako kdybych tady rozebíral nemanželské vztahy a děti jednoho zastupitele či dle tvrzení jeho bývalých kolegů rozkrádání vybavení (náhradní žárovky, ... ) služebních automobilů jedním veřejným činitelem - též zastupitelem. To první je soukromá věc (kdo s kým) a to druhé byla věc, kterou si měli řešit příslušníci sami mezi sebou nebo pro mně za mně třeba přes inspekci.

Skutečně nejsem bulvár tohoto typu - od toho je Blesk a další šiřitelé "potřebných" informací.

Na druhou stranu :-) takový pravidelný sloupek nazvaný "Bez záruky", který by obsahoval kdo, kde, s kým a za kolik by mi určitě zvednul čtivost. Ale zase ty žaloby - to mi za to nestojí.

pravidelný čtenář mujlanskroun.cz

20 IX 2010

No ale mě se nelíbí, že tady spousta lidí kritizuje a na zastupitelstvo teda moc občanů nechodí! A připomínka na Kolomého není typu jedna paní povídala, ale ukazuje nejen podíl na kauze Gurman :-) K těm občanům lze nahodit téma, kolik jich asi dnes přijde na zámek na besedu :-)

Roman Krajči

20 IX 2010

Abych pravdu řekl, moc se mi nelíbí smotávání osobních záležitostí typu jedna paní povídala s věcnými komentáři k článkům či osobám a především ve vztahu k městu. Tímto prosím diskutující o zachovávání určité zdrženlivosti. Díky.

pravidelný čtenář mujlanskroun.cz

20 IX 2010

Pan Moravec ví asi víc než já :-) nevím všechno, nerozumím všemu, ale občané na zastupko nechodí - to je fakt! A Kolomý přes hubu dostal a krev si neuklidil, to je taky fakt! Nemusím si nic vymýšlet ani překrucovat, tak pane Moravec, vítejte v realitě

Moravče F.,

18 IX 2010

zpočátku to vypadalo,že ze sebe hlupáka jenom děláš,ale pokračování tvých myšlenek ukazuje,že to pouhá hra není.

občan

17 IX 2010

Ale to je dobrý že chce pan Macek koupit kus městskýho lesa , to tady v Lanškrouně ještě nebylo. Kdyby to dopadlo určitě by tam udělal zologickou zahradu s veřejnými záchodky. Já osobně bych navrhoval aby pan Macek ještě koupil kus rybníka a byl by vyřešen problém s lanškrounským koupalištěm. Už aby to Kokeš navrhnul městké radě - jinak to neprojde.

Moravec F.

17 IX 2010

Teď jsi se odhalil anonyme, a chápu proč bojíš říci kdo jsi. I kidyž to budeš mít vzhledem ke svému IQ těžké buď slušný alespoň k mrtvým. Připadáš jak mladý gauner který okrade nemohoucí babičku.

Jaká pak pitomost,

17 IX 2010

Kolomý dostal přes hubu od Zdeňka Nového a to plným právem.A to že si na radnici po sobě ani neuklidil,je taky pravda.A že mu to patřilo,svědčí i to,že mu ostuda bránila to ohlásit.A ty,Moravče F.,nebo jak ti doma říkají,nedělej ze sebe hlupáka.

Moravec F.

17 IX 2010

Škoda že nekandiduje "pravidelný čtenář mujlanskroun". Asi by to byl nejlepší leadr ze všech kandidujících stran. Všechno zná , všemu rozumí a ví dokonce i to co se nikdy nestalo. Jen by mě zajímalo jak mu asi muselo být ublíženo když si vymýšlí takové pitomosti. Škoda jen že je anonym a že se tak od nej není možno dovědět vice věcí . Jistě by to městu prospělo.

pravidelný čtenář mujlanskroun.cz

17 IX 2010

Člověk se jen baví nad hodnocením zastupitelů, je tady tolik znalců, jenomže kdo z nich chodí na zastupitelstvo??? Roman může sám posoudit, kolik občanů na zastupitelstvo chodí ... všichni jsou pak chytrý jak rádio, ale vlastně o tom věděj kulový. A když se tady rozebíral Kolomý, tak i on umí jen rejpat a kritizovat, ale před svým prahem si ne a ne zamést. Když dělal starostu, tak těch průserů bylo taky dost - třeba když dostal přes hubu od manžela milenky a ošetřoval se na radnici, kterou nechal zakrvácenou - přijde Vám to od kritika fér?

Kostelní báby,

17 IX 2010

které budou volit lidovce a ne VV,nebudou mít valorizovaný důchod.

řadový úředník

17 IX 2010

Ale pozor , kostelní báby hází vždy celou kandidátku lidovců a vzhledem k pozici na kandidatce má šanci. Jinak se vším souhlasím. Macek musí ještě lacino koupit nemovitosti od města a kus lesa na soukromou lesní oboru k jeho vile. Zatím nesehnal většinu v radě tak to zkouší jinak. Zajímalo by mě co dostal Košťal za to, že se znažil prosadit aby se mu prodal hektar lesa na daňky u jeho vily. Nátlak Košťala na úřad byl neobvyklý. Nastěstí zvítězil rozum a možná závist u Vernera, že mu to nedopadlo. Ale Košťal za Macka kopal stejně jak Střecha před 5 lety. Možná že ho bude potřebovat aby ho obhajovál až vyjde najevo škoda kterou Košťal způsobil svým nařízením o vyklizení radnice.

připojuji se k názoru,

17 IX 2010

Macek má rád peníze natolik,že mu to v mnohých případech zapomene racionálně myslet.Vím o dvou případech,a to neznám celou jeho klientelu.Ono už vše vypovídá,že synek ECHT KOMUNISTICKÉ rodiny kandiduje za lidovce.Jeho chamtivost,podlost a nezřízená touha po vítězství jsou dobré pro jeho práci právníka,ale jako zastupitel????????????,ale oni asi lidovci stejně ve volbách nic neukážou.

Majkl

16 IX 2010

No jo, pročpak asi pan Macek kandiduje ve volbách? Aby se mu lépe hájily zájmy jeho klientů, pana Mináře a Žíly, vůči městu! Jiný důvod v tom nevidím, protože pan Macek rád vydělává penízky, co nejvíce korunek, tak přece nebude ztrácet čas sezením na zastupitelstvu, v komisích a podobně s téměř nulovou odměnou. Ve své kanceláři mu to sype více. Takže pokud se do zastupitelstva dostane, tak se s vámi všemi vsadím, že to bude zastupitel s historicky nejvyšší absencí na jednáních.

řadový úředník

13 IX 2010

Pan Švarc má podepsaný písemný přikaz od starosty Košťála na neopravněné vyklizení restaurace pod radnicí. Doporučuji si jej vyžádat, aby až se bude po tahanicích hledat viník, který způsobil mnohatisícové škody městu byl znám jednoznačný pachatel. Rada usnesením nerozhodla - až dodatečně se snažila vše "zakrýt" pozdějším usnesením. Dále doporučuji hledat viníka MILIONOVÉ POKUTY, kterou musí město zaplatit p. Minářovi za nedodržení podmínek dle smlouvy na Kulturní dům - nějak to utichlo pane Krajčí ?

číšník

5 IX 2010

myslel jsem si,že to je tak nějak, jak píše řadový úředník. Uměl by pan Krajčí sehnat a dát sem nějaké dokumenty? (objednávka, faktura - kolik to vlastně stálo,...).Košťál je asi moc opatrný,aby to nařídil písemně,že?

Romane Krajčí,

4 IX 2010

docela dobře jsem si tě dovedl představit jako místostarostu.Umíš se orientovat v papírech a máš odvahu se podívat na problém ze všech stran.Být diplomatem,stratégem a být asertivní,to není nadávka,nebo vyjádření špatných vlastností,to je nutná schopnost pro člověka ve vedení Města.Tvůj kolega Brýdl je manažer a jako starosta by mohl uspět.K tomu lídrovi jenom použiju slovník naučný,kde říká,že je to jednotlivec nebo skupina,považovaná nebo považující se za nejlepší ve své oboru.Jestli že máte takto vytvořenou skupinu nejlepších,je to vaše rozhodnutí .Ke GURMÁNU se nebudu již vracet,pokud se změní vedení Města,má první úkol již na stole.Pouze poznámka,podnikání v gastronomii p.Mináře je provázeno již od r.94 soustavným dlužením svým dodavatelům.Dodnes mně není jasné,jestli peníze odkládal a dlužníka pouze hrál,nebo to prostě nikdy neuměl.

Roman Krajči - k "Nechápu" dne 3 IX 2010

4 IX 2010

1) Fakt nevím, jak si přišel na to, že Kolomý je leadrem MůjLanškroun. Leadrem je vždy ten, kdo je na prvním místě. Nebo se mýlím?

2) Co se týká Gurmánů a Mináře - celá věc s touto firmou se táhne již téměř čtyři roky. Na začátku bylo neplacení nájemného, splátek, pak sankčních pokut vyplývajících ze smlouvy atd. Celý problém pak gradoval - pro mne skutečně podružným krokem - vyhozením z Restaurace pod Radnicí. Problém této kauzy totiž není Restaurace pod Radnicí a výše nájmu či její fungování - problém, který stál na počátku, je Společenský dům - Kulturák. Dům, který město vlastně nechtělo a doufalo, že soukromá společnost ho bude provozovat lépe než by to dělalo ono samo. No a pak město hloupě vyšlo vstříc soukromým podnikatelům a koupilo jej na sebe s tím aby hoši Gurmánští měli nižší úrok, s jejich slibem, že budou včas a řádně platit splátky a úroky. A tohle byl ten krok, který stál za celými dnešními problémy. A doporučuji si zjisti, kdo tehdy tohle všechno odhlasoval.

3) co se týká mých aktivit - vždy jsem vyžadoval nekompromisní efektivní vymáhaní pohledávek města - protože to nejsou peníze ani starosty, ani rady ani zastupitelstva.

Již před třemi roky jsem veřejně říkal, jak by bylo dobré v rámci zákonů postupovat aby došlo ke zlepšení pozice při vyjednávání města se společností Gurman - postupy tohohle druhu jsou některými právníky označované "TKMR" (TVOJE KOULE v MOJÍ RUCE) a fungují spolehlivě. Problémem je to, že nikdo nevyužil této zákonné možnosti. A s tím "ani" já nic neudělám.

4) Diplomat (stratég, asertivista, ...) ze mne fakt nebude. "Já na bráchu brácha na mne" - to hrát nebudu. Chci se každý den ráno podívat v klidu do zrcadla.

Roman Krajči - odpověď občanovi

4 IX 2010

1) Smlouvu jak říkáš, někdo uzavřel. Já říkám, že někdo ji především připravil - právníci. Nedělejme si iluze o tom, že starostové rozumí tomu, co podepisují - od toho je právník města, aby městu zabezpečil, že vše je v souladu s právem. Bylo by dobré, občane, aby sis zjistil, kdo první nájemní smlouvu za právníky obou stran připravoval. Pokud to nevíš, budeš překvapen - zvlášť při pohledu na kandidátku jedné volební strany a na městský úřad.

2) To, že Jan Kolomý se neměl k tomuto dopisu jako starosta vůbec vyjadřovat zvolenou formou (Město souhlasí) je snad jasné všem. Jo, podle mne se stala chyba - povolil podnájem někomu k čemuž nebyl oprávněn - ale není to chyba, která způsobila současný stav.

3) Nevím jak dlouho čteš občane tento web. Tohle není hlásná trouba volebního sdružení Můj Lanškroun. Tohle jsou již více než 5 let moje soukromé osobní stránky, kde se vypořádávám po svém s tím, co se ve městě děje. K mé formě samozřejmě můžeš mít výhrady - jako je mají často i mí blízcí, kamarádi či kolegové zastupitelé. Ale je to můj web, moje stránky a moje názory, takže s tím moc nic nenaděláš. Veřejně (ne někde v hospodě nebo na rohu mezi čtyřma očima) ukazuji temná zákoutí toho města - kolik zastupitelů má odvahu na tyhle věci veřejně poukazovat. Nebo snad máš raději systém "zameteme pod kobereček" . A jinak - zde se volební kampaň za můj Lanškroun neprovádí a provádět nebude.

4) A k tomu hlasování, kde naznačuješ, že je někdo pořád proti a z principu hledá všude chyby - dej si tu práci a zjisti si jak hlasuje opozice a jak hlasuje koalice.

Zjistíš, že opozice hlasuje pro většinu návrhů koalice a že naopak vládnoucí třída většinově nepodporuje návrhy opozice.

Takže kdo je tady ten nekonstruktivní?

A pokud ti vadí, že hlasuji příkladem proti smlouvám, které jsou nevýhodné pro město, které mění pravidla, která by měla platit pro všechny, která jsou ekonomicky nevýhodná pro město, tak mně fakt nevol. O tvůj hlas nestojím. Tvoji vhodní kandidáti totiž sedí na opačné straně stolu. Jo a malé doporučení - až narazíš na nějaký web (jako tento můj) někoho z vládnoucí třídy, kde bude veřejně prezentovat a obhajovat svoje kroky, dej mi vědět. Rád tam zabrousím - zajímalo by mne, jak on vidí Lanškroun.

občan

3 IX 2010

Co se týče Gurmánu, není to problém jen současné rady města a vedení města, tento problém vznikl někde na začátku. Někdo uzavřel smlouvu. Někdo uzavřel různé dodatky, které do současné dby nexistovali, někdo to přehlížel a někdo tomu dal poslední kapku, kdy pana Mináře nechal vystěhovat, kdy v současné době má pan Minář navrch díky předběžnému opatření. Ale házet na někoho špínu, když v této době toto bude projednávat soud, tak bych ctil presunci neviny a počkal na rozhodnutí soudu. Soud rozhodně zda právo je na straně pana Mináře či na straně Města Lanškroun. Samozřejme je nejlepší doba ukazovat negativa vedení města a jejch úředníků, jelikož je předvolbami a přeci nebudeme volit ty lidi, kteří dělají pouze špatné věci. V Lanškrouně žije skoro 10.000 lidí a mimo mládeže a dětí mladších 18 let mají všichni svoje nespokojení s místní politikou vyjádřit svými hlasy v komunálních volbách v Lanškrouně. Myslí si, že předvolební kampaň by se neměla vést ve stylu Topolánka vs Paroubky kdy na sebe háuejí špínu, ale s tím co lze udělat pro místní občany. Nemyslím, že občany zajímá jednotlivé napadání mezi současními zastupiteli. Ale zajímá je názor jak bude ta či ona konkrétní věc řešena. Bohužel na těchto stránkách pouze vidím slova prča, bude nás to stát, atd .... . Ale jaké řešení navrhujete Vy pan Krajčí a Vaše politické sdružení. Vždyť pokud volby vhrajete nebo utvoříte s někým silnou koalici budete Gurmán a podobné problémy řešit? Přeji všem voličům, aby se dobře rozmysleli koho volili, protože někdy bylo lepší si zajít na zastupitelstvo než do kina. Podívána zadarmo, ale jak se někteří zastpitelé vzájemně chovají je zase k pakláči. Mj názor, že by zastupitelé měli hledat společně nejlepší řešení a ne jen z principu hledat chyby a hlasovat proti.
Děkuji, že jste si přečetli mé stránky, ale napadání osob před volebním období nemá cenu.

s pozdravem volič města Lanškroun

k "Nechápu"

3 IX 2010

Dobře,tak pomalu,Kolomý už ve funkci starosty projevoval vlastnosti,neslučitelné s představitelem města.Některé tresty bývají spojeny se zákazem výkonu povolání,u tohoto volebního lídra by to mělo být doživotně na radnici.Osobně bych uvítal změnu na radnici a Můj Lanškroun má předpoklady,ale bez tohoto lídra.Ostatně volby rozhodnou.A pokud se týká GURMÁNU,prvořadá snaha radnice musí být realizovat funkční pronájem restauračních prostor a vybírat nájemné.Ten letitý moloch může rozklíčit právní inspicient za 2 dny-stačí si ujasnit,co,kdo, za kolik a do kdy a když ne ,tak jaká bude sankce.Prostě podstatné a nepodstatné.Víte ,honit se za pravdou,to dopadne jako s Husem,on nemá ani vlastní hrob a druzí mají den placeného volna.A to že opozice si musí vypěstovat závislost na korytech,slibovat,krást,lhát a nevím co ještě,to není nutné .To ukazují už malým dětem Jů a Hele v televizi a říkají,že se to nemá,načež všichni si o tom myslí své.Raději by se měla naučit diplomacii,strategii, asertivitě a trpělivosti.Tyto vlastnosti opozici zjevně chybí.Jsem opravdu zvědavý,co si Lanškroun uvaří ve volbách.Doufám,že to nebude smaženice z hořčáků a muchomůrek zelených.

řadový úředník města

3 IX 2010

Omlouvám se za anonymitu, ale jistě mě pochopíte. Vystěhování radnice objednal na základě osobního příkazu starosty Košťála pan Švarc. Požádejte o faktury a další dokumenty....... Poněvadž pan Švarc "nebyl poslušný jako ovce" (ukáže se asi později), uvědomil si Košťál co udělal a nechal si své protiprávní nařízení k vystěhování radnice dodatečně schválit na městské radě. Rada města rozhoduje pouze usnesením, které před vystěhováním žádné nebylo. Jednoznačně odpovědný za vystěhování je Košťál, který by také měl nést následky za způsobenou škodu městu Lanškroun.

Roman Krajči - odpověď číšníkovi

3 IX 2010

Na posledním jednání zastupitelstva se otázka na to, kdo dal pokyn k vystěhování prostor Restaurace pod Radnicí dostala taky na stůl. Mám pocit, že buď místostarosta či starosta popřel, že by rada města schvalovala dodatečně vystěhování. Takže to vypadá, že to rada města schválila někdy předtím, ale v usneseních či zápisech rady o tom neexistuje záznam. Vzhledem k tomu, že výpověď nájemci byla dána již před více než deseti letech a nájem dle smlouvy doběhl již taky před pár lety jednalo se pravděpodobně o úkon úředníka. Pokud ano, doufám v jeho zájmu, že celý problém minimálně konzultoval s městskými "právníky" a že si celkově dobře "kryl" záda.

Teď když to po sobě čtu, zjistil jsem, že už začínám mluvit předvolebně jako "opatrný" či spíš připosraný politik.

Takže pravdivá odpověď je že nemám žádný papír, který by ukazoval na nějakého představitele města či konkrétního úředníka. Z lanškrounských tamtamů jsem se nicméně dozvěděl tři varianty - prý nějaký úředník na ústní pokyn tajemníka města, úředník na ústní pokyn starosty a úředník na ústní pokyn rady. Osobně se přikláním k variantě jedna nebo dvě. Z rady by se to totiž vyneslo.

Krajčí je blázen a já jsem realista - v mnohém souhlasím

3 IX 2010

Já si taky myslím, že opozice na vládu v tomhle městě nemá. Opozice si napřed musí vypěstovat závislost na korytech, naučit se tichounce zneuživat funkce a moc s nimi spojenou a především se naučit nahlas slibovat nemožné a věrohodně lhát, protože pravda nikoho nezajímá. Až teprve potom z nich budou správní představitelé na úrovni těch současných - ODS, KDU-ČSL a jejich poskoků.

Nechápu

3 IX 2010

Proč se pořád navážíte do p. Kolomýho! Jistě dělal v devadesátách letech chyby- jako většina tehdejších starostů.Podívejte se ale na to jak vystupoval v tomto volebním období! Jsem přesvědčen,že pro Lanškroun odvádí neocenitelnou práci a místo na kandidátce jediné strany,která nechce hrabat pod sebe si zaslouží.Jedině Můjlanškroun zabránil rozkradení tohohle města!!!

číšník

3 IX 2010

Předpokládám, že pro soud byl důležitý třetí a předposlední odstavec tohoto přípisu. To ale přeci pro město není žádná novinka! Na tuto skutečnost již v únoru vedení města upozornil Jan Minář (viz . Jedlíci či labužníci aneb význam slova gurmán v Lanškrouně díl 3. - http://www.mujlanskroun.cz/clanek/jedlici-ci-labuznici-aneb-vyznam-slova-gurman-v-lanskroune-dil-3/2).

Spíš by mě zajímala odpověď na otázku KDO dal v březnu 2010 pokyn k násilnému vyklizení Restaurace pod radnicí?!?

Pane Krajčí, smekám Vám poklonu za monitorování celé kauzy - dokážete odpovedět i namůj předchozí dotaz?

v mnohém souhlasím

3 IX 2010

s názorem"Krajčí je blázen.......",protože se ukazuje,že opozice dosud neuzrála na post vedení města.Zjevně neumí rozlišit podstatné a nepodstatné,důležité a nedůležité.A navíc Kolomý v kandidátce je doslova díra v lodi.Tak tedy opět za 4 roky...................

Krajčí je blázen a já jsem realista.

2 IX 2010

Pane Krajčí - jste blázen. Pár týdnů před volbama se chováte jako před tím celou dobu. to není správný přístup - takhle si popularitu nezískáte. Přestaňte s realitou a začněte slibovat modré sny či další zdi a podobné blbosti - to budou dělat všichni ostatní a voliči jim to zase budou žrát. Na to, jak je to doopravdy, se vykašlete. To je ma rada. Vezměte si ji k srdci, protože je zadarmo a je upřimná jako Vaše články tady. A s tím Kolomým si hlavu nelámejte. Pokud se nepletu, tak mu hromadu let, než přešel k Vám do opozice, lezla většina zdejší ODS do zadku a ještě u toho křičela, jak voní. Jen nechápu, jak se tam mohlo třeba takové muzeum nacpat. Asi to potřebovalo. Váš znalec místních.

občan

2 IX 2010

A též jste tam mohl napsat,, že tuto smlouvu nebo dopis nikdo mimo JUDr. Macka zástupce pana Mináře neměl a objevil se u soudu, kdy na základě takovýchto dokumentů padlo předběžné opatření o vrácení prostor. A kdo je podepsán pod tímto dopisem a kdo souhlasí? No rovnou odpovím bývalý starosta pan Kolomý. A na které kandidátce no přeci na Můj Lanškroun . Tedy na správné kandidátce. Ale jsem pro opozici, ale ne destruktivní. Takže jak říkáte prča byla, a vy pak budete říkat já jsem pro nic nehlasoval, to vše ostatní zastupitelé. Já to říkal, že to nemáme schvalovat, že to je další průser jako Gurmán, atd.... . Bo radši své psamí ukončím. Jelikož nynějším zastupitelům za šest neděl končí jejich mandát a doufám, že voliči se zamyslí nad tím koho volit. A osobně bych do zaatupitelstva nevolil většinu zastupitelů. Ale každý má své právo volit koho chce dle svého nejlepšího uvážení.


vydává: roman fantozzi krajči • vychází v nákladu minimálně 10.000.000 výtisků • všechna práva vyhrazena
sazba a programování: schembera.cz • tisk: grafické studio 555 • kontakt: info@romankrajci.cz