Poslední jednání zastupitelstva aneb trochu humoru do časů volebních kampaní
Dlouho jsem přemýšlel, jak zakončit tento předvolební čas. Vytáhnout ze šuplíku nějaký super skandál? Jalově mudrovat nad možnými povolebními koalicemi? Nakonec ...
... jsem se, po zvážení všech pro a proti, rozhodl pro špetku "in natura" humoru.
Původně jsem totiž zamýšlel probrat celé poslední jednání - ono totiž snad nejvystižněji charakterizovalo dění na jednání zastupitelstva města Lanškrouna za poslední čtyři roky.
Byly tam humorné vložky a k nim i místy potlesk na otevřené scéně. Bylo tam porušování zákonů, opakovaná lež starosty o kabelovce (fakt by mě zajímalo, proč pořád vykládá, že na něj někdo podal trestní oznámení), opakované hlasování o něčem, co téměř nikdo nečetl atd. - prostě všechno, co se pravidelně dělo minulé čtyři roky.
Ale pak jsem si řekl:
"Koho by před volbami zajímala příkladem smlouva o prodeji městského majetku, kterou zastupitelstvo původně neschválilo, starosta ji přesto podepsal a teď ji mělo zastupitelstvo změnit v ještě větší neprospěch města?
Možná pár zvědavců a věrných čtenářů. Možná pár věčných pesimistů.
Ale špíny probíhá před volbami médii spousta. Všechno by možná zapadlo.
Chlape, běž na to jinak - pobav zase jednou lidi."
A tak jsem sednul k počítači a vybral ze zvukového záznamu posledního jednání zastupitelstva jeho dvě pro mne nejzábavnější pasáže.
První z nich je vystoupení Čendy Špičáka, kterým neodolatelným způsobem dokázal smotat dohromady svou vlastní aférku se čtyřma taškama (kdo ho znáte, neměla by Vás až zas tak překvapit) s dalšími aférkami z minulosti Lanškrouna a jeho obyvatel - dodnes nedořešená škoda na akci TI 60 a podíl místostarosty Šebrleho, přivedení kabelové televize za městské peníze k bydlišti starosty Košťála či dopadu krize na zaměstnanost firmy radního Vernera. Mimo jiné se opakovaně dozvíte, kdo je spasitelem Lanškrouna a spoustu dalších vtipných postřehu a formulací.
Druhá pasáž úzce souvisí s tou první. Je o tom, jak se informace o Čendově hrdelním zločinu, trestném činu, přestupku dostala na jednání Rady Města, jak Zdenda Baborák zase vykládal, co asi neměl, o tom, jak policisté ČR "posychrovávají" informace (?) či o tom, jak náš "duce" rád odpovídá za druhé.
A pak že se na zastupitelstvu jenom hádáme.
Nevěřte tomu.
To není pravda - vždyť jste to sami slyšeli.
Umíme se i bavit. A nejen seba - ale i Vás, občany.
Pěkný den.
Roman Krajči
PS.: Je pravdou, že pro mne osobně Čenda tímto vystoupením překonal i památeční projev zastupitele Zdendy Baboráka, který svého času četl ve zprávě rady města doslovvně všechny usnesení rady města za období mezi jednáním zastupitelstva. To bylo legendární - kam se hrabe Fidel Castro a jeho projevy.
Pouštět Zdendův originál Vám nebudu - taková svině zase nejsem (abych Vás do smrti traumatizoval).
Jen si zkuste představit, že Vám někdo čte doslovně tento text:
111/2009 Rada města Lanškroun schvaluje rozpočtová opatření č. 20 a 21 k rozpočtu města na rok
2009 dle přílohy.
Termín realizace do: 31.03. 2009
Odpovídá: Ing. Renáta Krčová, vedoucí finančního odboru
(zpráva čj. 8341/2009/SEK/KCh ze dne 10.03.2009).
112/2009 Rada města Lanškroun schvaluje výsledky hospodaření městem zřízených příspěvkových
organizací a rozdělení zlepšených hospodářských výsledků do fondů dle přílohy.
Termín realizace do: 31.03. 2009
Odpovídá: Ing. Renáta Krčová, vedoucí finančního odboru
(zpráva čj. 8339/2009/SEK/KCh ze dne 10.03.2009).
113/2009 Rada města Lanškroun projednala žádost čj. 7903/2009/SEK/PBr ze dne 06.03.2009 o
udělení souhlasu s umístěním znaku města Lanškroun na webových stránkách www.motola.cz a
v souladu s §34a zákona č. 128/2000, o obcích, v platném znění a souhlasí s umístěním znaku města
Lanškroun na titulní stránce webu lanškrounských motorkářů s tím, že znak bude sloužit jako odkaz na
oficiální webové stránky města Lanškroun.
Termín realizace do: 31.03.2009
Odpovídá: Ing. Petra Brejšová, vedoucí kanceláře starosty a tajemníka
(zpráva čj. 8464/2009/SEK/PBr ze dne 11.03.2009).
114/2009 Rada města Lanškroun byla seznámena se závěrečnou zprávou pracovní skupiny pro prodej
kabelové televize (čj. 8507/2009/SEK/PBr) a se zápisy z jednání předmětné pracovní skupiny (čj.
4819/2009/SEK/PBr a čj. 4008/2009/SEK/PBr), rozhodla prozatím neprodávat rozvody kabelové
televize a ukládá odboru právnímu a majetku:
a) oznámit zájemcům o odkoupení kabelových rozvodů v Lanškrouně, že město nehodlá kabelové
rozvody prodávat
b) zpracovat souhrnnou zprávu o povinnostech a právech města vyplývajících ze všech platných smluv
týkajících se kabelové televize
c) ve spolupráci s kanceláři starosty a tajemníka a s finančním odborem zpracovat návrh dodatku
k nájemní smlouvě na nájem kabelové televize
d) ve spolupráci s investičním odborem zajistit pasportizaci kabelových rozvodů v majetku města.
Termín realizace do: 30.04.2009 (bod a) až c)); do 30.06.2009 (bod d)
Odpovídá: JUDr. Hana Vágnerová, vedoucí odboru právního a majetku
(zpráva čj. 8576/2009/SEK/KCh ze dne 11.03.2009).
115/2009 Rada města Lanškroun schvaluje prodej plynovodu a plynovodních přípojek v Pivovarské
ul. společnosti VČP Net, s.r.o., se sídlem Pražská třída 485, Hradec Králové, za podmínek uvedených
v kupní smlouvě č. 27/09/KS – 1509000129.
Termín realizace do: 30.04.2009 (podpis kupní smlouvy)
Odpovídá: Jiří Zatloukal, referent investičního odboru
(zpráva čj. 8364/2009/SEK/KCh ze dne 10.03.2009).
116/2009 Rada města Lanškroun projednala žádost občanského sdružení AMK Laudon Lanškroun,
žichlínek 258, Lanškroun, IČ 26578298 (čj. 34319/2008/SEK/DLi ze dne 03.12.2008), o finanční
příspěvek na úhradu školení poskytování první pomoci traťových komisařů při závodech automobilů
do vrchu, které se konají 28.08. – 30.08.2009 v obci Albrechtice a rozhodla poskytnout veřejnou
finanční podporu dle Pravidel pro poskytování veřejné finanční podpory města Lanškroun ve výši Kč
7.000,--.
Termín realizace do: 03.04.2009 Odpovídá: Drahomíra Lišková, referentka kanceláře starosty a tajemníka
(zpráva čj. 8414/2009/SEK/DLi ze dne 11.03.2009).
117/2009 Rada města Lanškroun projednala žádost občanského sdružení CEMA žamberk, Nádražní
22, žamberk, IČ 61239330 (čj. 6316/2009/SEK/DLi ze dne 20.02.2009), o finanční příspěvek na
zaplacení provozních nákladů azylového domu pro matky s dětmi, těhotné ženy v nouzi apod. a
rozhodla poskytnout veřejnou finanční podporu dle Pravidel pro poskytování veřejné finanční podpory
Města Lanškroun ve výši Kč 20.000,--.
Termín realizace do: 03.04.2009
Odpovídá: Drahomíra Lišková, referentka kanceláře starosty a tajemníka
(zpráva čj. 8414/2009/SEK/DLi ze dne 11.03.2009).
118/2009 Rada města Lanškroun projednala žádost občanského sdružení KONTAKT, Smetanova 470,
Ústí nad Orlicí, IČ 61239488 (čj. 6639/2009/SEK/DLi ze dne 24.02.2009), o finanční příspěvek na
činnost krajské linky důvěry Ústí nad Orlicí a rozhodla poskytnout veřejnou finanční podporu dle
Pravidel pro poskytování veřejné finanční podpory města Lanškroun ve výši Kč 3.000,--.
Termín realizace do: 03.04.2009
Odpovídá: Drahomíra Lišková, referentka kanceláře starosty a tajemníka
(zpráva čj. 8414/2009/SEK/DLi ze dne 11.03.2009).
atd, atd.
ble, ble, ble.
Fakt, nekecám. A že těch usnesení bylo. Fuj. Ještě se teď se z toho v některých partiích "rosím".
Více článků k tématu aneb Kam dál?
- Proč se staví atletický stadion? Proč se postavila pivovarská zeď?
- Projev z 12/2009 - autor Ing. Jan Hradil
- Osobní zpověď zastupitele - autor Ing. Jan Hradil
- Co nás čeká a co Vás nemine aneb pozvánka na jednání zastupitelstva (12/2009)
- Komentované části zápisu z jednání Zastupitelstva města Lanškroun dne dne 30. 11. 2005- 2. díl
Bulvár pro pocestné
opravdu NIC???
3 IV 2011To se po půl roce nedočkáme ničeho? ... žádného stručného přehledu? Novinky, zajímavosti, ... Jak smutné...
Ve včerejším
21 I 2011Orlickém deníku vyšla zpráva,že Lanškroun bude opravovat chodníky.Při přečtení celé zprávy vyšlo najevo,že jde o chodník u autobusového nádraží a oprava spočívá v tom,že Město vyzývá ČSAD k opravě chodníku.No vida,a máme řešení!!Budeme vyzývat kdejaký obchod,firmu i občany,aby si opravili chodník před svým domem a bude vše vyřešeno.Akorát nevím,jak to bude před budovami,které patří k Městu,např.Kino.No a ty,blahoslavený chudý duchem,napiš nějakou svou chytrost......
No jo
15 I 2011Blahoslavení chudí duchem....
Když jinak nedáte,
15 I 2011tak pár informací z úřadu pustíme:na naše platy ,odměny,radovánky a milodary prosebníčků,co nám budou hodně lézt do zadku,máme letos přes 44 milionů.To vypadá na docela dobrou pohodičku.Na opravu města prachy nemáme,což je dobře,aspoň nemusíme nic dělat a hlídat.Stadion ,klubovnu a pár oprav školek budou dělat stavební firmy,to si ošéfujeme a třeba z toho taky něco kápne.Dělal to Šebrle,proč nepokračovat,že?V zastupitelstvu i radě máme bohatou většinu,takže taky pohodička,nikdo nás neodvolá.Volební sliby nějak ukecáme,nejsou přece peníze.Jo a chyby způsobilo staré vedení,proto na tom jsme tak,jak na tom jsme.Docela dobře se nám daří předstírat ,kolik máme práce a jak jsme zaneprázdněni.To jsme se naučili docela rychle.Hlavně ,aby se o nás dobře psalo v Listech,peněz na to dostali dost.A když to nebudou plnit,tak dostanou příští rok prd.Tak to by bylo asi tak všechno pro dnešek a následující 4 roky.Končíme s těmito stránkami,protože to už nepotřebujeme.Vaše vedení města.
Ypsilon
14 I 2011To si ty informace, co se děje na úřadě, neumíte zjistit sami? Čumí vám z uší sláma a z bot seno nebo jste prostě jen takoví líný buřti, co jim člověk musí všechno strčit pod nos? Proč nejdete přímo za místostarostou a nezeptáte se ho osobně? Nebo proč mu nenapíšete e-mailem? Odpovím si sama: Protože jste slaboduchý kokoti, co se sem umí jen chodit vyplakat.
pro "taky voliče"
14 I 2011
A nebylo by vhodné, kdyby se po půl roce dal alespoň jeden příspěvek, co se vlastně děje na úřadě? před volbami to bylo i několik příspěvků denně, a dnes???
Začínám litovat svého lístku :(
pro Taky voliče
14 I 2011Bojí se že dostane přez držku. Teď už je Krajčí moci pán,
pro "TAKY VOLIČE"
13 I 2011tak proč se také schováváte za anonymitu,když vám je tak proti srsti
Taky volič
13 I 2011
Předchozí psavci umí jako vždy "konkrétně" :-((( kritizovat p. Krajčího. A to bezpečně skrytí za anonymní jména. Je smutné, že si nikdy nevšimli, co Krajší, Brýdl a spol. díky svému opozičnímu hlídání dokázali - že město začalo uveřejňovat informace, že se začal dělat pořádek s gurmánama, v bytovém podniku atd.
Já se jen bojím aby nám pánové nezvlčeli - kdo je bude hlídat, když pořádná opozice asi zmizela.
občan
11 I 2011Je vidět, že volič ML zná pana Krajčího celkem dobře. Je to přesně tak, jak píše. Bohužel, Ti co ho neznali mu dali důvěru. Ale třeba se ukáže, i když tomu moc neveřím.....
Volič ML občanovi
11 I 2011Stále asi nevíte, že Krajčí umí pouze kritizovat ostatní, sám nikdy nic nepostavil, nic neumí a tak nečekejte nějaké výsledky. Poukazovat na to, že bývalé vedení radnice vše pokazilo je velice laciné a moc dlouho s tím nevystačí. Občané očekávají, co vlastně největší žvanil ve městě předvede.
Není jednoduché
10 I 2011obhospodařovat Město v současných finančních podmínkách,předchozí vedení to dnešní investičně "zaúkolovalo"na 2 roky dopředu a finance na to nejsou.Na druhou stranu je dnešní vedení ,rada i zastupitelstvo mladé a výkonné,nechalo se před volbami slyšet,že to budou dělat lépe.Nezbývá,než doufat.Nebo zoufat?
občan
9 I 2011Je mi smutno, celá tato parta ,která byla tak aktivní a viděla vše, co by šlo jinak ,úplně propadla. Jejich nápady zůstaly jen sliby pro občany.Výsledky nevidím zatím žádné ,ani ty chodníky v kritické situaci nezvládají .Jsou to vyžírkové kasy, realita je v kalhotách.
Občan - volič
7 I 2011Tak se mi zdá že se z tohoto webu stal úplně blbej web na který je lepší se nekoukat. Musím jen doufat že něco podobného se nestane s členy rady, kteří kandidovali za tento web (mujlanškroun). Zatím nevidím nikde žadné pozitivní výsledky a web mažu z oblíbených.
Pane Janouch,jsem
18 XII 2010rád,že máte zájem vysvětlit jisté problémy.K těm chodníkům-my,občané ,budeme jedině rádi,když se bude toto téma opakovat a to třeba neustále.Jako zastupitel k tomu budete mít i možnost řešení.Metrostav měl sice publicitu,ale vysvětleno nebylo nic moc.No a kdyby se v návrhu rozpočtu objevilo ,že je skupina uvolněných zastupitelů ,konkrétně starostka a místostarosta s touto částkou a skupina ostatních zastupitelů s touto částkou,tak bylo jasno úplně na začátku.A bylo to jasné i všem babičkám v domově důchodců.Stačí jenom chtít .Přeji všem v Lanškrouně,aby bylo vždy vše dobře vysvětleno na první pokus.Děkuji .
Tomáš Janouch
16 XII 2010
Navazuji na "Pane Janouch 10.XII 2010"
... takhhle už je to lepší, tímto způsobem se třeba někam posuneme :-)
Chodníky jsem si nejen s kočáry užil dost, mamin se tedy ptát nemusím, bylo to jedno z oblíbených témat hovorů. Dále bych se ale již opakoval.
O Metrostavu se nejen mluvilo, on započal stavbu a ta musela být zastavena, bylo nové výběrové řízení a bude pokračovat jiný zhotovitel. S Metrostavem proběhla jednání o odstupném. Domnívám se, že to mělo velkou publicitu, nemá smysl to tu opakovaně rozepisovat, můžete si na městských stránkách vyhledat více (klíčová slova "Sportovní areál").
Vámi uváděná částka z rozpočtu na odměny zastupitelům se týká jen uvolněných zastupitelů, tj. paní starostky a místostarosty. Je to jejich plat tzv. superhrubý. tj. včetně odvodů - srážek zaměstnavatele.
Na odměny ostatních členů zastupitelstva, rady a lidí v komisích je vyčleněno dalších 500.000 vč. odvodů. Měsíční odměny neuvolněným členům zastupitelstva činí 660 Kč, člen rady města Kč 1.650 Kč, předseda výboru a komise Kč 1.300 Kč, členové komisí a výborů Kč 1.120 Kč (pokud jsou zároveň zastupiteli).
Dutej sud nepotopíš ...
10 XII 2010... typickej příklad :-D
ten tvůj
10 XII 2010odkaz je stejně k ničemu jako tvoje rady-nikam to nevede.Končí to storage a konec.Pochop to už-informace musí být normálně !!!zjistitelné.Copak to nepochopíš????
Se na ten odkaz podivej
10 XII 2010a pořádně si ho celej přečti, než tady budeš dál všem dokazovat že máš máslo na hlavě
Kuří nebo Muří noho,
10 XII 2010kundo z kachny nebo co vlastně jsi,copak jsi nepochopil,že to co tak vítězoslavně oznamuješ,je to "zakouzlení do ztracena"?Veřejný doklad a to návrh rozpočtu je,musí být jasný i babičkám v domově důchodců.Jestli někoho odkazuješ na tyto počítačové stránky,tak jsi blbec,který si neuvědomuje hloupost svých vlastních slov.
Muří noha
10 XII 2010Kdybys nebyl blbej, tak by sis to zjistil, co je v tom zahrnuto a co ne. http://www.lanskroun.eu/customers/lanskroun/storage/uredni-deska/12917061481.pdf
občan
10 XII 2010ANO odměny jsou dány zákonem, ale nikde se nepíše, že by zastupitelé po obdržení vzdát peněz (darovat je Městu) např. na opravu chodníku. Ale jak se říká v současné době nikdo nic nedělá zadarmo, když tráví čas na zasedání Města Lanškrouna či v radě města. Je pravda, že tito (někteří) chtějí něco ve městě změnit a chtějí bt za to též odměny. Ale k příjmům ono to není pouze za zastupiletsvo, další peníze dostávají i radní a dále zastupitelé, kteří jsou v jednotlivých komisí. Takže krásný vedlejší příjem ..... A plně chápu v současné době pana Krajčiho musí seznámit s chodem MěÚ a s jeho funkcí, aby neděl stejné chyby jako předešlé vedení města, protože se na něj někteří zastupitelé zaměří a budu sledovat každý jeho špatn krok. Držím mu palce, aby pro město udělal něco pozitivního a občané města na něj nebudou muset nadávat.
Milá Kuří noho,
10 XII 2010to by jeden neřekl,že platy starosty a místostarosty nejsou zahrnuty do kolonky "Kancelář starosty a místostarosty" ve výši skoro 44 milionů Kč.Jestliže je návrh rozpočtu takto všelijak "zakouzlen"do nepřehledna,pak se nelze divit,že si to vysvětluje každý nějak jinak.Když se napíše,že plat starosty je tolik,odměny pro starostu jsou tolik,na zastupitelsvo je plánováno tolik,tak bude vše jasné a všichni budou mít jasno.Ale znovu podotýkám,celá tato úvahy nevychází ze závisti,pouze má upozornit na nutnost řešit problémy města a že jich není málo.
Kuří noha
10 XII 2010Odměny uvolněným zastupitelům (vč. starosty a místostarosty) jsou dány zákonem a nelze je ani místní úpravou snížit. Nejdříve si o tom něco zjistěte, než tu začnete s tou vysokou matematikou.
Pane Janouch,
10 XII 2010TGM je vděčný argument,za co mohou jiní,ale kdo jezdí v LA na kole,tak Vám popíše situaci velmi přesně i o komunikacích v majetku města. Chodníky se sice do Austrálie nepropadají,ale poslechněte si ty holky s kočárkama a starší lidi.O Metrostavu se mluvilo i v souvislosti se sportovním stadionem,proto ta zmínka.Rádi si počkáme ale na oficiální vyjádření.No a k odměnám pouze tolik, že návrh v rozpočtu činí na zastupitelstvo 1.593.000,-Kč,což představuje 6.321,-Kč na jednoho zastupite a 1 zasedání.To není závist,to je pouze výzva tomuto nejvyššímu orgánu ve městě,aby vzalo na vědomí,že za jejich roční náklady by se dalo postavit 1000 m chodníků.
Tomáš Janouch
10 XII 2010
Pro "Pane Janouch 9. XII."
Dobře víme, že některé komunikace jsou v nepříliš vyhovujícím stavu. Kupř. TGM - na ni by padlo jistě mnoho milionů, zatím se mi však nejeví rozumné vynakládat městské peníze na opravu majetku kraje. Některé chodníky by potřebovaly opravit nebo upravit (např. nájezdy), ale chodit se po nich zatím dá bez toho, že se propadnete do Austrálie. Na chodníky je v rozpočtu na 2011 vyčleněna částka 1,5 mil Kč - viz městský web. Dát na to rovnou 30 mil., rozpočet by byl ve velmi vysokém schodku, což je pro mne nepřijatelné. Pootočit kormidlem půjde, až bude dostavěno to, co započali naši předchůdci.
O jaké další spolupráci (stavbě) s Metrostavem píšete?
Ohledně odměn - myslím, že vůbec nevíte, kolik činí. Nebo to možná víte, a zdá se Vám to moc. A nebo, ať už to víte či nevíte, chcete jen vzbudit pohoršení u dalších neznalých. Mohl byste napsat, kolik jsme si, podle Vás, navrhli?
Martin
9 XII 2010Pane Krajčí, mohl by jste prosím, dát znovu pár slov do pléna? nebo jste zapoměl, kdo váš nyní živí?
mimochodem,mohl
9 XII 2010by p.místostarosta zveřejnit schvalovací postup stadionu od začátku do podepsání smlouvy a tuto smlouvu zveřejnit?Za podepsanou smlouvu se nemusí nikdo stydět,nebo ano?
Pane Janouch,
9 XII 2010to přání lámání nohou je naprosté chápání situace a důrazné upozornění na neskutečně špatný stav chodníků a místních komunikací v Lanškrouně.A technický stav těchto komunikací se každým dnem zhoršuje.ML na to i s plnou vážností upozornil.Mimochodem,proč se neustále Město pouští do spolupráce s Metrostavem,kde vládnou grázlové ODS?Má to nějakou souvislost se stranickou poslušností a plněním stranické kasy?Od takové firmy pěkně daleko,ta si umí zařídit úplně všechno,i odvolat šéfa báňského úřadu za to,že si dovolil říci pravdu o šlendriánu Metrostavu/Tunel Blanka/.Cožpak takový stadion si neumí postavit místní stavební firmy?Výběrové řízení může nastavit podmínky,že místní firmy mohou mít velké body navrch.Ale dost blábolení,doufám ,že v příštím roce bude investováno 30 milionů do chodníků a komunikací,takže radní-hledejte řešení,je to na vás.Odměny jste si navrhli pěkné!
Tomáš Janouch
8 XII 2010
Souhlasím s tím, že je načase dělat věci dobře, či spíše dělat je lépe ( - aby to nevypadalo, že vše bylo špatně).
Pro zmaření výstavby stadionu v plánované podobě, nebo spíše pro zásadní úpravy záměru (postavit fotbalové hřiště s umělou trávou) by teoretická šance byla, jestliže by se volby konaly v dřívejším termínu, tedy před konáním výběrového řízení na zhotovitele stadionu resp. před podpisem smlouvy. Termín však byl jaký byl, většina z minulých zastupitelů a vedení města stihli stadion protlačit.
Přát tedy lámání nohou současným tvůrcům rozpočtu je naprostým nepochopením situace. Protože ti kdyby do návrhu rozpočtu peníze na startující stavbu nedali, mělo by s tím později město nemalé potíže. Viz jednání o vyrovnání s Metrostavem za odstoupení od smlouvy na první pokus o výstavbu.
Rozpočet, jak byl představen, je zatím ve fázi návrhu k připomínkování a dotazům, platit bude, až ho zastupitelstvo projedná, případně upraví a následně schválí.
Pane místostarosto,
7 XII 2010v rozpočtu na r.2011 se prosadil lehkoatletický stadion,proti kterému jste právem bojoval.Za tuto "legraci"by bylo možné opravit minimálně chodníky v celém městě.Nezdá se vám,že už je na čase dělat věci dobře?Přeju těm slavným sestavovatelům investičního rozpočtu ,aby si postupně zlámali nohy na našich chodnících.
občan
29 XI 2010Pokud čekáte něco nového ,je to zbytečné.Autor a kazatel má dnes jiné starosti ,ale i možnost naplnit to ,co tady jen kritizoval a nad spoust yvěci lámal hůl.Je logické,že pokud s někým válčíte a potom najdete společnou řeč a chut něco změnit ,asi nebude nyní nic komentovat natož kritizovat.Dejte všemu čas a možnost.Pokud máte chut se ptát či nosit nápady ,je dobré chodit na zastupitelstva.
Martin
29 XI 2010Václave, přesně, já už nemám co sledovat 7 týden, před volbami se to tu hýřilo poznámkami, tématy a dnes? nic, stále nic. Asi reakce pro voliče. Po pravdě, chování Mujlanškrouna jsem nečekal... s ODS? a ještě koalici? úroveň spadla... toto jednání se ještě ukáže při hodnocení za 4 roky.
Václav
25 XI 2010Zdravím redaktory, rád jsem se vzdělával na stránkách tohoto poučného časopisu. V poslední době se však není jak poučovat o dění v našem městě. Doufám, že tato situace je pouze přechodná a brzy dojde k nápravě. Děkuji!
Máme,
23 XI 2010nebo nemáme co jsme chtěli, nebo nechtěli!? Nikdo nemá ani kapku charakteru tu na rovinu říct, promiňte, vše je zapomenuto, koryto je důležitější. Jen jestli si to volič bude za čtyři roky pamatovat. Hezké vánoce, nic jiného sed ani říct nedá.
Martin
16 XI 2010jak koukám čtvrtý týden, tak to následující 4 roky bude stejné, žádné zprávy... voliči, zase jsme v ...
občan LA
16 XI 2010Pane Krajčí gratuluji ke zvolení do funkce místostarosty a chci se zeptat, kdo rozhodl, že v ulicích a na sídlištích v LA nesvítí pouliční lampy,nezdá se Vám,že je ohrožena bezpečnost občanů(dětí,chodců, řidičů, kriminality v odlehlých uličkách)??? Co je tím sledováno v 21. století, marně pátrám,kde bych se o tomto rozhonutí dočetl a kdo rozhodl za nás obcany Lanškrouna,daně platím, krize byla i loni a pouliční světla svítila a lidé se cítili bezpečněji než dnes. Pokud nevěříte, ráno si po šesté hodině projeďte LA a to samé večer po 18 hod. Děkuji.
Martin
13 XI 2010Zdravím... jsou 3 neděle po volbách a na těchto stránkách nic nového. copak se stalo? že by nebyl čas? volební rozcestník stále při vstupu, jako hlavní téma poslední jednání zastupitelstva... to je už vše ok? žádná omáčka?
už se nebavím ...
12 XI 2010To je panečku kariéra! Z náhradníka, kterého tím pádem lidi do zastupitelstva moc nechtěli, radním!!! Pane Janouch, to ke gratulaci není!!! Ostatním upřímně gratuluju a doufám, že zbrusu nová Rada povede La zdárně dál :-)
se bavím :-)
5 XI 2010pro "se nebavím :-)", rozumím, ale stejně otázka - byls někdy na zastupitelstvu? Pokud ano, nesrovnával bys MůjLanškroun a ČSSD, která si podle mě dveře do vedení města zabouchla sama tím, že socani chtěli post starosty za každou cenu. Jejich voliči musej být taky dost nas*aní :-)
se nebavím :-)
4 XI 2010
Znáte opozici, která někdy podpořila rozpočet koalice?
Já ne. To je politická realita (jen tak na okraj - ČSSD ho taky v minulých letech nikdy nepodpořila).
No a co si budou šeptat do ouška možné duo Š + R, o kterém se mluví, to nechám na nich. Pokud budou rozumní, tak si to vyříkají mezi sebou a my se to ani nedozvíme.
se bavím :-)
4 XI 2010No když to berete přes čísla, tak fajn, máte pravdu, stydím se :-) Ale když beru, že MůjLanškroun nepodpoří třeba rozpočet, tak když jdu kolem opravený školky, kam chodí moje děti, tak si řeknu, že je to fajn, ale volil-li bych MůjLanškroun, tak bych si řekl asi něco jinýho, vážený Corpus Delicti :-) a argumentovat něčím jiným mě nepřijde objektivní, protože třeba bude-li Roman místostarosta, tak jak může sedět ve vedlejší kanceláři Stáni, kterou tak drtil na tomto webu? Jen to ukazuje, jak je politika sračka a komunální obzvlášť
se nebavím :-)
4 XI 2010
Jo dík.
Tak se tam teď koukám.
Třeba Hradil za můj Lanškroun byl 297 x pro koaliční návrhy a 47 x proti .
Ale umím počítat procenta - stejně jako "... se bavím" souhlasím s ním - můj lanškroun byl vždycky proti všemu, protože 297 hlasování pro se škrtne (nehodí se to) a 47 hlasování proti ze 47 zbývajících hlasování je přece 100%.
Že Vás "... se bavím" ještě "baví" takhle lhát a blábolit. Nebo to je slepý vztek, že Vás nezvolili?
Nemohl by sem začít psát i někdo inteligetní ?
Pane Krajči, sežeňte někoho, jinak vám sem přestanu chodit.
Corpus Delicti
4 XI 2010http://lanskroun.transparentni.cz/?p=stat -> Orgán: Zastupitelstvo -> Zastupitel: všichni opoziční -> Návrh: koaliční -> ZOBRAZIT.... A tady máte přesně důkaz o tom, jak byli všichni z MůjLa proti všemu, co navrhla koalice... Když už tady pindáte, tak si aspoň ověřte fakta, blbečci.
se nebavím :-)
4 XI 2010
Na jednom zastupitelstvu jsem byl a nepamatuji si, že zastupitelé za Můj Lanškroun hlasovali proti všemu. Jak kdo a kdy hlasoval najdeš "... se bavím :-)" v zápisech ze zasedání zastupitelstva a ty město vždycky zveřejňuje.
A že by ten článek nahoře byl proti modrej ptákům se mi taky nezdá - leda že by Špičák a Verner byli tajnými členy ODS.
Takže "... se bavím :-)" jenom plácá odposlechnuté bláboly.
... se bavím :-)
4 XI 2010Přátelé, píšete tady voloviny a beztak nikdo z Vás nechodí na zastupitelstvo!!! Pokud byste chodili, tak byste se rozhodně nezastávali MůjLanškroun ani KALu ... k MůjLanškroun to myslím tak, že celý volební období byli jeho zastupitelé proti všemu, co koalice navrhla! Zdůrazňuju, že většina inovací a projektů města (netvrdím ale, že všechny ty věci jsou dobrý) nebyla ze zásady podpořena seskupením MůjLanškroun a současné spojení s ODS je totální výsměch když ne voličům, tak lidem, kteří na to zastupitelstvo chodí!!! A poznámka kohosi tady, že MůjLanškroun není proti ODS je trapná po přečtení třeba jen článku tady nahoře :-)
Vzkaz pro Michala Nováka
3 XI 2010Hele MiNo, Ty Tvoje sránky teda nestojej za moc, ale nechceš něco dělat s tou konetivitou? Je docela trapas, že ti musím psát vzkaz tady, protože na tvůj KAL se nemůžu dostat... Co ty na to? Chápu,že tlacháš tady, když ti tvůj sajt nejede, ale na druhou stranu to je docela trapas. Nemyslíš?
p. Nováku
3 XI 2010
KAL je slovo, které docela úspěšně vystihuje vaše uskupení. Zvlášť teď, když se nenaplnily vaše úvahy o nepostradatelnosti vašeho neschopného (nebo všehoschopného?) Sychry.
Nenašel jsem na těchto stránkách ani jinde, že by MůjLa byli vyhranění proti ODS. Každý kdo umí číst, nebo aspoň poslouchat, tak ví, že vystupovali proti různým nesmyslům - doufejme, že jim to vydrží.
Jestli neumíte číst, je to váš problém, ale neKALte vodu!
pro pana Nováka
2 XI 2010Rozebereme si tu morální kvality vašich koní Sychry a Chládka?
Michal Novák
2 XI 2010
http://www.mujlanskroun.cz/clanek/volby-za-dvermi-aneb-hledame-noveho-starostu-lanskrouna/2
"... Vybrat vhodného a ještě „schopnějšího“ kandidáta nebude žádná lehká záležitost – už ten současný byl zvolen jen díky podpoře přizdisráčů a zmr.., jak jsem je kdysi tu partičku tří prospěchářských korytářů, co neumí nedržet chlapské slovo ..."
Jak je to najednou aktuální, když se nám k funkcím společně s ODS ženou ti, kteří modrým ptákům v LA nemohli přijít na jméno ...
Jarda
2 XI 2010Myslím, že dotazy nejsou třeba. Jedná se určitě o Můj Lanškroun a jeho antipatie k představitelům ODS, a co si pamatuji, tak tu byl i článek o tom, jak si počínala p. Švarcová ve finančním výboru. O počtu hlasů by se dalo se dalo hodně diskutovat, protože je všeobecně je známo, že v Lanškrouně chodí k volbám především voliči ODS. Účast v procentech ukazuje, že spousta voličů zůstala doma, což je ovšem chyba, ale výsledek voleb není o tom, co si myslí občané v tomto městě.
Re: Už to tady bylo napsáno
2 XI 2010
Mám na tebe dva dotazy.
Co to je finanční komise?
Když mluvíš o tom, že ODS už nevadí, myslíš tím že nevadí jako Krajčímu a spol. nebo Lanškrounu jako voličům, kteří jí dali nejvíc hlasů?
Už to tady bylo
1 XI 2010napsáno. Je to fraška s velkým F. Lanškrounu už nevadí ODS, Košťál, kterému nedali celé roky pokoj, nevadí machinace finanční komise, nevadí prapodivné praktiky v majetkových kauzách, zmanipulovaná výběrová řízení a pracovníci úřadu kteří k slušnému úředníku mají skutečně daleko. Cíle bylo dosaženo, bez ohledu co chtěl volič. Chtěl změnu a především lidi, kteří bez ohledu na politické pozadí mají zájem, aby Lanškroun byl městem kde se slušně žije.
Soused
1 XI 2010Já si nemyslím, že by toto bylo zrovna vhodné místo pro publikování stavu povolebních vyjednávání. Vzhledem k tomu, že se vždy jedná S NĚKÝM, je třeba poté respektovat i jeho přání případné publikace výsledku. A mezi námi - stoprocentně jasno bude stejně až po ustavujícím zasedání.
občan
1 XI 2010Ne už je vše v pořádku koryta o kterých se zde psalo,už jsou asi dobře obsazaná a občan volič at´se smíří. Když ptáčka chytají pěkně mu zpívají.
Martin
1 XI 2010
To: "Soused" ... ano, taky možnost, nebo nebo si přečíst orlické noviny, pak MF, ABC, medvídka pů, ...
Byl jsem zvyklý přijít sem a zde se dočíst o všem, co se děje. Na radnici je přímo zemětřesení a zde to zní, jako když jsou volby (rozcestník) nebo že už 3 týden má radnice dovolenou ;)
pro Michala Nováka
31 X 2010Možná to bude změna a Můj Lanškroun přiloží ruku k dílu. Ale asi je to lepší než kdyby jeden nejmenovaný zastupitel z jedné maličkého sdružení (se kterým jste spjat) nerozhodoval o dění města, hlavně když tento zastupitel šel do party s tím kdo mu nabídne více ....
Soused
31 X 2010Martin: Lidi dneska málo čtou... Třeba lanskrounsko.cz ...
Martin
31 X 2010Asi to nebude patřit zde, do tohoho tématu, ale chtěl bych se zeptat, jak postoupilo vyjednávání na radnici? už 14 dní je po volbách a během 14 dní žádná aktualita (snad jen poděkování voličům). To není nic k osvětlení toho, co se děje na radnici?
Michal Novák
31 X 2010
Já si dovolím po informacích ve včerejším tisku trochu popíchnout ...
Romane, budeš i nadále zastávat kritický postoj i s tou nadsázkou jako doposud na tomto webu, či jako místostarosta zde budeš psát jen slova chvály?
;-)
dotaz na pana Krajčiho
27 X 2010Pan Krajči jste ochoten jak probíhá povolební jednání vašeho sdružení, nebo si mám počkat na městské klepy, které stejně jsou rychlé. ..... A jak se říkám na všecm je něco pravdy ...
pro Nováka
27 X 2010
vždyť toto jsou přeci recestické stránky, tak třeba u mě nemají žtádnou vážnost - jak sám říká autor vážně i nevážně , hlavnbě ať se něco děje.
Michal Novák
26 X 2010
Vážení tu anonymně diskutující (pro někoho, ad někdo, atd.).
Za prvé nemám rád, když někdo rozumuje a není schopen se pod ten svůj výlev (tady tedy nad příspěvek) ani podepsat. To si za svým názorem nestojíte, že nejste schopni uvésti své ctěné jméno?
A za druhé: když už tak strašně dobře všechno víte a všechno znáte (připomíná mi to jednoho pohádkového tvora z rodu bezobratlých), proč jste tedy sami nekandidivali v nějakém týmu, nebo nedali dohromady vlastní kandidátku, abyste zjednali pořádek a ukázali všem, jak se správně vede město. Od stolu (resp. od klávesnice počítače) je to velmi jednoduché. Letos už to nestihnete, ale tak se alespoň zapojte do výborů a komisí a za čtyři roky se můžete pokusit usilovat o přízeň voličů i vy. A pak to všem nandáte ...
Howgh.
snílek
25 X 2010Jen pozorně čtěte ty řádky Janoucha pozor na překvapení . Tento text bude možná nečekaný obrat pro celou veřejnost.
pro Janouch
25 X 2010je vidět, že pan Krajči se v době povolební stáhnul do pozadí, aby náhodou neřekl něco co by mu mohl uškodit a tak zde nad diskuzí převzal patronát pan Janouch, jelikož do ničeho jiného teď nemůže KECAT :-):-):-)
snílek
25 X 2010To co tak kulantně popisuje pan Janouch je v našem městě už hodně dlouho vymřelé.Město potřebuje mít tým a jasné cíle které posunou staré doby .Je přece jedno jestli jde o domácnost či firmu, nebo radnici,vše si je tak podobné jen odpovědnost chybí u zastupitelů,rad,poslanců,senátorů atd.Potom je hodně těžké a zamotané dojít k výsledku.
Tomáš Janouch
25 X 2010
Vyjednávání mohou být složitá a výsledky překvapující...
___
Profesor Kladason je ředitelem farmaceutické firmy, která druhým rokem vyrábí jediný účinný lék na světě na
smrtelnou chorobu krve - Superblood. Na jeho výrobu potřebuje dužinu z plodů dužo, což je peckovité ovoce, které
roste pouze na ostrově Balavia a jehož veškerou úrodu má každoročně k dispozici pouze místní obchodník Adams.
Množství duža z roční úrody s mírnou rezervou pokrývá roční potřebu pro výrobu dostatečného množství Superbloodu, tak aby se dostalo na všechny nemocné.
___
Při snaze o uzavření kontraktu na příští rok profesor zjistil, že Adams již má objednávku na celou úrodu od někoho
jiného! Jak se rychle ukázalo, tuto objednávku učinil doktor Zaporson, dřívější spolupracovník prof. Kladasona, od
terého Zaporson kdysi odešel a založil konkurenční firmu. Mezi oběma nyní panuje silná nevraživost a konkurenční
boj. Profesor Kladason se obává, že doktor Zaporson nějakým způsobem zcizil výsledky výzkumu Superbloodu, dotáhl ho do stádia výroby a chce Kladasona zničit. Do toho se ozval překupník Adams, že on s lidským zdravím kupčit nebude, cena za dužo že je jen o 50% vyšší než posledně, ale pevná, a ať se Kladason se Zaporsonem dohodnou, dříve ani
jednomu nic neprodá.
___
Profesor Kladason se nemůže výroby Superbloodu vzdát. Významným způsobem na něm právě kvůli konkurenčnímu boji stojí existence jeho firmy. Proto jen velmi nerad, z holé nezbytnosti a s tíhou vědomí, k čemu je jeho lék, přivolil k vyjednávání s doktorem Zaporsonem...
___
Kolikrát hrajeme různé Kladasony a o druhých na základě neúplných informací a doměnek soudíme jako o Zaporsonech. V příběhu jsou ještě podrobněji rozvedeny finanční aspekty. Uvedu jen, že profesor Kladason již kvůli Adamsově zdražení a konkurenčnímu boji s doktorem Zaporsonem nemusí mít dost prostředků na nákup celé úrody duža...
___
Při vyjednávání se může Kladason se Zaporsonem dohodnout na nějakém vzájemném poměru rozdělení úrody duža, případně finanční kompenzaci za přepuštění...
___
Důležitý posun nastane, pokud při vyjednávání zjistí, že i doktor Zaporson potřebuje dužo na výrobu léku, v jeho
případě se jedná o Hybalon, lék na úspěšnou léčbu pacientů postižených mozkovou obrnou. Nevraživost je otupena, úkol však není jednodušší, protože vyléčitelných pacientů je najednou více a duža pořád stejně...
___
Někteří Kladasonové a Zaporsonové, po zjištění, že už si tedy tolik nekonkurují, se začínají zabývat spoluprací, např. založením dalších plantáží. To už je poněkud mimo zadání, hlavně to ale neřeší okamžitou potřebu obou firem a jejich pacientů...
___
Jako klíčové se ukáže, když si pánové, již ve velmi konstruktivním duchu, začnou ještě podrobněji rozebírat stále
bezvýchodnou situaci a vzájemně si poodhalí tajemství výroby obou léků...
___
A nakonec našli překvapivé řešení. Jak jsme si už řekli, Superblood se vyrábí z dužiny, kdežto na výrobu Hybalonu
doktor Zaporson potřebuje z duža jen pecky...
___
Tento příběh berte jako vizi toho, že i ve zdánlivě zafixované situaci, nikoli nepodobné povolebnímu stavu v Lanškrouně, lze hledat a najít použitelné řešení.
Tomáš Janouch
22 X 2010
ad předchozí anonym:
to je výlev, snad jste si ulevil dostatečně... Kdyby jste měl ještě další potřebu, tak vám pomohu zatlačit: v hospodě na rybníku jsem v týdnu před volbami s nikým nebyl.
Pan Janouch
21 X 2010je vůbec mimo realitu a rádoby spravedlivý. Jak se ovšem jedná o něho, tak jde všechno stranou. V týdnu před volbami na rybníce v hospodě s úředníky, v pracovní době, to je opravdu mimo chápání občana. Úředníci to měli i s dovozem měšťáků. Jestlipak si odepsali odchod ze zaměstnání? Mají-li málo práce, pak je ovšem otázka zda je tam vůbec potřebujem. Cedulky to jistí.
pro bobra
21 X 2010Lanškroun je celý naplavený po r.1945 a neustále přichází noví občané.Takto argumentovat je velice hloupé.Město musí mít program rozvoje a ne stagnace.A to záleží na lidech,respektive na vedení Města a zastupitelstva.V tuto chvíli si přejme,aby zastupitelstvo a starosta vzniklo jako dobrý celek.To je jediná rozumná cesta pro Lanškroun.
Pro Bobra
21 X 2010Bobře, tvůj mozek je rozhodně menší než tvoje zuby. Růžička je lanškrounský rodák?
bobr
21 X 2010Pro Janoucha: Lanškrouňáci naplaveniny nepotřebujou. Jsem rád že máme MuDr Růžičku který ti dal na prdel.
pro Janouch
20 X 2010Ty radšu už mlč a dej pokoj, ještě že do toho nebudeš kecat ty :-) , to by to dopadlo .........
Tomáš Janouch
20 X 2010Ad povolební vyjednávání na radnici - toto nejsou stránky radnice :-) ___ Jak už to tak bývá, volby nedopadly naprosto jednoznačným vítězstvím jedné strany. Naopak existuje několik řešení, žádné není pro nikoho úplně ideální. Povolební jednání tedy někteří určitě cítí jako nutná. Jednání mezi stranami se standardně rozbíhají sondováním - kdo s kým už mluvil, jaká jsou výchozí stanoviska toho či onoho. Hledají se řešení, ale co je dnešní nápad či náznak možného vývoje, zítra už může být jinak ... zatím lze jen čekat.
for smutmý volič
20 X 2010teď mají jinou práci nově zvolení zastupitelé, kdo urve jaký koryto a nedivil bych se, kdyby nejvíce chtěl Můj Lanškroun ..... a to pak jsem zvědavý zda se tady budou objevovat články vůči radě a zastupitelstvu, když ve vedení města zasedne Můj Lanškroun. To bude proměna stránek - vychvalování a vychvalování
smutný volič
20 X 2010Chtělo by to změnit neplodné téma dne a přesunout se do reality a informovat nás voliče o povolebních jednánách na radnici, bohužel se o nich nic oficiálního nedovídáme, zřejmě vás už asi nezajímáme! Voliči zase za 4 roky nashleanou.Co?Děkuji za skromné info.
pro ??
20 X 2010ale zrovna pan zastupitel Sychra zrovna na poslední jednání nedocházel, bihužel bude to možná on kdo bude rozhodovat o novém složení městské koaliace ..... a to jsme to tedy dopracovali.
??
20 X 2010Hodnotit praci zastupitele podle dochazky (pocitane z poctu hlaslovani a ne z poctu zastupitelstev) je ponekud zavadejici. Pak by byli nejprinosnejsi lide se 100% dochazkou, kteri za cele funkcni obdobi ani jednou nevystoupili s vlastnim nazorem? A ze jich tam je spousta.
a kde se dá
20 X 2010zjistit ,co to je akce TI 60 a o jakou škodu se jedná?Šebrle totiž rovněž pokračuje jako zastupitel,takže by bylo dobré to vysvětlit.Je na to rčení:A s hrušky dolů!!!!
Na této ,
20 X 2010rádo by, úsměvné situaci vidíme,jak pracuje zastupitelstvo a jakou má kvalitu.Pavlačové drby 2 zastupitelů neumí logicky obhájit další zastupitel.Nechá se potrestat a neumí se obhájit-pokud ty 4 tašky opravdu jenom skládal jako názornou sestavu pro vypočítání plochy střechy a jejich celkové množství.Z této sestavičky zastupitelů jsou nominován i nyní ti 2,Verner a Sychra.Účast a přínos Vernera v zastupitelstvu si přečteme ve statistice a je to velká hrůza.Sychra zase dělá pouze kroky k upřednostnění nové cesty ke svému domku a docela se mu to daří.Lanškroun má to, co si zvolil.
jakápak mlčenlivost
19 X 2010
Špičák vyzval starostku, aby řekla jak to bylo. Tak jaká mlčenlivost.
A neutíkejte od podstaty. Nejde o to, jestli si špičák něco půjčil, nebo "půjčil". Jde o to, že Verner jedná na základě informací, které jeho ženská slyšela od nějaký báby v sámošce a omlouvá to tím, že mu to řekl i policajt, který o tom měl něco vědět z práce.
Špičák už trest dostal, Verner se celkem slušně znemožnil, ale co bude s tím policajtem? Jo by mě zajímalo nejvíc!
je to o ničem
18 X 2010Pokud by se měl dopustit tr. činu Sychra, tak v prvé řadě by se dopustila i starostka Rudoltic.Nepochopitelné proč na zastupitelstvu v našem městě vykládá takové bláboly, snad existuje zákon o mlčenlivosti, a byť by to byla pravda, tak právě tahle informace podléhá tomu zákonu.Pan Janouch je tentokrát mimo realitu.
Soused
18 X 2010OK - již to chápu a beru svoje slova zpět.
Zvědavec
18 X 2010Svatá slova. Jen by mně zajímalo, proč to spasitel Verner o tom Sychrovi vykládal. Že by chtěl vypadat zajímavě?
peo souseda
18 X 2010
kdyby tady byla celá debata, tak by Vám muselo být jasné, že se zneužít pravomoci veřejného činitele není tak horké, zvlášť, když policie dle vyjádření paní Bártlové nic nešetřila a Obec Rudoltice nic neoznamovala na policii. Takže pokud se toto zakládá na pravdě, jak by mohl zneužíi informace z "policejních svodek" - slova pana Vernera, když v těchto "policejních svodkách" nic o případu Špičák vs Rudoltice není, když si to řešila obec Rudoltice přes přestupkovou komisi při MěÚ Lanškroun.
Ale znáto jsme malé město a jedna bába povídala a již to ví celé město. Když vypustíte dnes na veřejnosti fámu, že se Můj Lanškroun + ČSSD + KSČM + KAL dohodlo na koalici a starosta bude pan Bernášek a místostarosta Krajči, tak to zítra bude žhavé téma č. 1 ........
Śoused
18 X 2010Nejsem dvakrát právník, ale nesmrdí to zneužitím pravomoci veřejného činitele? Pokud ano, tak jediný, kdo se dopustil trestného činu, je p. Sychra.
Veselič
18 X 2010
Pánové z předchozích dvou příspěvků - vlastně se moc pěkně doplňujete.
Žádný trestný čin ale pouze přestupek.
Jen je záhadou, jak se dostal k těm fotkám Sychra, když to nebyl trestný čin.
pro Janoucha
18 X 2010asi jste zrovna spinkal, když tam paní starostka, říkala, že od občanů ze Zámečku dostali podnět s fotky, že pan Špičák odcizil střešní krytinu a věc předali k projednání přstupku na MěÚ Lanškroun, jelikož došlo ke krádeži dle přestupkového zákona a toto pro Laškroun a ostatní obce řeší MěÚ Lanškroun. Takže pan Janouc pokud jdete na zastupitelstvo poslouchejte pozorně, ale jistě pan Krajči sem bude moci umístit i vyjádření paní starostky. ......
Tomáš Janouch
17 X 2010Ad Občan: paní Bártlová nic takového nepotvrdila. Řekla, že obec neiniciovala proti p. Špičákovi žádné trestní stíhání.
občane,
17 X 2010nechceš si dokončit základní školu dálkovým studiem?Prvního,čeho by se mělo seskupení chytit,je zabavit klávesnici týpkům,jako jsi ty.
občan
17 X 2010Je rozhodnuto občané zvolili své vyvolené. Otazka pro Vaše seskupení pane Krajči jakého problému v tomto městě se chopíte at se začnou řešit konkrétní věci? Přosím věcně stručně, Děkuji za odpověd.
občan
17 X 2010Ano trest obecně prpspěšné práce může uližit pouze soud, kteréholiv stupňě. Ale souhlasím s tím, že by pan Špičák měl držet pusu, když se krádeže dopustil, i když jen ve form přestupku, což potvrdila i na zasedání zastupitelstva i starostka obce Rudoltice. Takže pan Špičák děkujeme, odejděte do ústraní, spíše pan Špičák by jste se měl omluvit všem slušným občanů, že zdržujete zastupitelstvo.
Prosím Vás
16 X 2010kdo může dát trest veřejných prací? Myslím že jenom soud. Tak tady nešiřte nesmysly.
Pujcim si 4 tasky
16 X 2010Je velice smutne, ze clovek,ktery je vysetrovan a pozdeji potrestan za kradez zametanim chodniku ve Vyprachticich (v Lanskroune by se asi prece jen trosku zastydel) ma potrebu zesmesnovat se verejnym vystoupuvanim misto aby se stydel nekde v ustrani.
Hloupost,
15 X 2010blbost,omyl,neznalost,snaha zametat pod koberec,to je pouze část vlastností našeho místostarosty.Nechtějte aby pokračoval v dalších,jako je podlost,zákeřnost,šlendrián,nepořádek,zapomínání ve svůj prospěch a milování korupce do své kapsy.Doufám,že jeho účast na dění ve městě dnešním dnem skončí,stejně jako KDU-ČSL s tou partičkou Vernerem a Mackem.
Dotaz na můjLanškroun
14 X 2010
Co je pravdy pane Krajčí na tom, že "nová" vládnoucí koalice je jasná už teď i se starostou?
Složení
KAL - Sychra (aby mohl být velitelem městské policie, až odejde ten současný)
TOP 09 - Sitová (aby dál dostávala přes TG tisk plat z městského rozpočtu)
KDU-ČSL - Šebrle (prý ho nechtějí ani do pořadu Chcete mně - že tohle podivné stvoření neudají ani oni)
ODS - Košťál (nikdy neřekl jasně, že nebude starosta - pouze všude vypráví, že nechce být a to je rozdíl. A Švarcová se vymluví na to, že ji čekají neodbytné úkoly a že stejně všichni chtějí Košťála)
A samozřejmě u všech stran doplňující poskoci.
Děláte proti tomu něco?
Roman Krajči
14 X 2010
Kdyby se měl tady rozmazávat každý průšvih vedení města, nedělal bych nic jiného než psal články.
Je ovšem pravdou, že tento průšvih je pikantní spíš svým průběhem a koncem než svým počátkem - paradoxní je, že v tomto případě nešlo podle mne na počátku o úmysl, ale o obyčejnou hloupost - blbost - omyl, pramenící z neznalosti. Věc, která se dala řešit jedním usnesením zastupitelstva a mohl být klid už více než 5 let.
Smutné na tom je, že si z toho, co následovalo (trapná snaha o zametání pod koberec), nikdo nevzal ponaučení.
NO JO
14 X 2010pročpak se to taky nerozmázlo trochu na těchto stránkách, proč se o tom mlčí...protože je to pan mistostarosta??
Co to
14 X 2010tam p.Špičák říká,že Honza Šebrle-místostarosta ,udělal nějakou finanční machinaci za 70.000,-Kč.Ví o tom někdo něco více?Nejlépe,kdyby to vysvětlili oba .
Tomáš Janouch
13 X 2010P. Srb 13.10.: jo, tak tohle už je lepší :-)
Pavel Srb
13 X 2010
Funkční odkaz
http://www.otevrete.cz/hodnoceni-uradu/soutez-otevreno-zavreno/cena-verejnosti-2010/hlasovani-zavreno-pristup-k-informacim1/#8
Tomáš Janouch
12 X 2010Ad www odkaz pana Srba, Chládka: Ten odkaz, který uvádíte, je velmi zajímavý ... jak je možné, že se v radničních listech a na městských stránkách chlubili, že Lanškroun je vítězem kategorie Otevřeno, a zapomněli napsat, jak tady čtu, že Lanškroun je "oceněn" i kategorii Zavřeno?
Pavel Srb
12 X 2010
http://www.otevrete.cz/hodnoceni-uradu/soutez-otev reno-zavreno/vysledky-so
uteze/
Můj Lanškroun, o.s.,
Lanškroun
Neaktualizování webových stránek
http://lanskroun.transparentni.cz/ zřízených s podporou Open
Society Fund Praha (celková podpora 48 459 Kč) a tím nenaplňování myšlenky projektu.
Fraška
12 X 2010to je, ale hlavně, že je plnej úřad cedulek, jak jsou dobří, otevření, nezamlčují informace, nepodvádějí atd., snad ty volby už tenhle zlořád utnou. Je nejvyšší čas udělat pořádek, především v prvním patře radnice. Všimli jste si, že je tam zase o pracovnici víc? Servis pro starostu a spol. je dokonalý!
sazba a programování: schembera.cz • tisk: grafické studio 555 • kontakt: info@romankrajci.cz